• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Бібліотека

Завітайте до бібліотеки Помічнянської ЗШ №3/Files/images/DSCN0070.jpg/Files/images/DSCN0071.jpg

Добрий день вам, любі друзі! Щиро Вас вітаю./Files/images/IMG_6527.jpg

Я свою бібліотеку світу представляю!

Хочу спершу розказати про свою я школу:

Гарну, чисту і затишну - найкращу в районі!

Вчителі у нас приємні, і розумні дуже!

Вчать дітей різним наукам – люди небайдужі.

Є у нас спеціалісти, є і методисти.

Їхні учні отримують бали всі найвищі.

А освіта в нашій школі - найкраща у світі!/Files/images/IMG_3494.jpg

Кожен має право вчитись, зі знанням дружити.

І магістром, й бакалавром стають наші діти.

Якщо вчитись будуть гарно – світ для них відкритий.

Та щоб знань багато мати, ерудитом стати,

Книгу треба поважати й багато читати.

Бібліотекою своєю можу я гордитись.

В цей храм мудрості всі можуть прийти й подивитись.

У роботі щоб своїй досягнуть вершини,

Всі науки мушу знати тонко, до глибини.

Щоб у школі працювати – знать треба багато,

І на всі складні питання відповіді дати!

Не минайте, завітайте у бібліотеку –

Тиху, лагідну і світлу, любов’ю зігріту./Files/images/IMG_7374.jpg

Для всіх двері тут відкриті, хто вчитись бажає.

Не лінуйтеся, заходьте – книга вас вітає!

Підберу для вас газети, брошури, журнали.

Треба тільки завітати до нашої зали.

Тут завжди на вас чекають мудрі книги гарні:

Підручники, словники, атласи цікаві.

Любіть книгу - у ній мудрість, книга – ваш порадник.

Вона всім найкращий друг і в труді соратник!

Знати все: Що? Де? Коли? Кожен читач зможе,

Бо йому БІБЛІОТЕКА завжди допоможе!


Ружанська Тетяна Валентинівна

/Files/images/Ружанська Т.В..jpg

Посада: бібліотекар

Кваліфікаційна категорія: провідний бібліотекар

Освіта: базова вища, закінчила вищий навчальний заклад "Олександрійське училище культури"

Спеціальність: бібліотекар-бібліограф

Бібліотечний стаж: 20 років

/Files/images/IMG_4415.jpg

Запрошуємо вас стати читачами шкільної бібліотеки

Бібліотекар надасть вам кваліфіковану допомогу у доборі необхідної літератури, підготовці до підсумкової атестації, складе план читання, рекомендаційний список літератури на тему, яка вас цікавить, одержати довідку про ту чи іншу подію, дату. /Files/images/gilly-hopkins-activities-i7.png

В нашій бібліотеці ви можете:

* користуватись абонементом та читальним залом бібліотеки;

* підготувати реферат, цікаве повідомлення;

* взяти участь у всіх заходах, що проводить бібліотека;

* стати членом ради бібліотеки;

* стати членом бібліографічного гуртка.

Абонемент надає право брати книги додому строком на 14 днів. На відкритому доступі до літератури ви маєте можливість відкрито спілкуватись з книгою.

У читальний залі бібліотеки видаються рідкісні та цінні видання, єдині примірники книг підвищеного попиту, енциклопедії, словники, довідники, атласи, альбоми.

Тут ви можете ознайомитися з новими книгами, що експонуються на виставках, а також з газетами, журналами.

Основні напрямки роботи шкільної бібліотеки:/Files/images/84011909_4360286_0_6d0ef_23f87770_XL.png

* довідково-бібліографічне та інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу;

* проведення літературних годин, презентація книг, оглядів літератури, бесід по книгах, бібліотечних уроків;

* видача книг на абонементі;

* формування та збереження фондів бібліотеки.

Шкільна бібліотека - інформаційний фонд школи

Інформаційно-методична діяльність шкільної бібліотеки Помічнянської ЗШ № 3 спрямована на педагогічний колектив навчального закладу, учнів, батьків, керівництво творчою групою районного методичного об’єднання шкільних бібліотекарів, співпрацю зі шкільним краєзнавчим музеєм та бібліотеками міста.

Робота бібліотеки з педагогічним колективом включає:

- розробку методичних посібників на допомогу педагогам у проведенні позакласних заходів («У пам’яті безсмертний 45-й!», «Здорова людина – здорове суспільство», «Панорама творчих уроків» тощо) на основі їх запитів та потреб;/Files/images/Изображение 073.jpg/Files/images/збірка сухомлинський.jpg

- створення предметних картотек на допомогу навчально-виховному процесу, зокрема: «Урок біології в школі», «Математика в школі» тощо;

- створення фонду аудіо- та відео матеріалів на допомогу навчально-виховному процесу;

- тематичні картотеки, серед них: «Мова – душа народу», «Дзвони Чорнобиля», «Сценарії до свят», «Історія нашого краю», «Нормативні документи» тощо;

- розробку бібліографічних посібників малих форм (рекомендаційні списки, інформаційні листки, бюлетені газетно-журнальних статей, бібліографічні покажчики, анкети, пам’ятки тощо);

- створення банку перспективного досвіду інноваційної діяльності педагогів навчального закладу (брошури з описом досвіду роботи вчителів навчального закладу) та картотеки інноваційного досвіду освітянської галузі (за сторінками періодичних видань);

- забезпечення індивідуального інформування вчителів, що атестуються, здійснюють профільне навчання, молодих спеціалістів;

- книжкові виставки та викладки методичної літератури (нових надходжень, за темами педагогічних рад, на допомогу вчителю тощо);

- бібліографічні огляди літератури (на допомогу вчителю-предметнику, класним керівникам, адміністрації).

Робота шкільної бібліотеки з учнями включає:

- розробку та систематизацію матеріалів для роботи з бібліотечним активом (сценарії свят, вікторини, години цікавої інформації, турніри ерудитів, літературні свята, читацькі конференції тощо);

- розробку системи уроків з основ бібліотечно-бібліографічних знань;

- створення картотек на допомогу школярам у вивченні предметів;

- створення бази даних рефератів з різних предметів (друковані джерела та Інтернет-ресурси);

- методичне забезпечення роботи шкільних гуртків: бібліотечних - «Книжкова лікарня» та юних любителів поезії «Натхнення», історико-краєзнавчого - «Пошук», за інтересами – «Космічні фантазії», «Комп’ютерні технології», «Школа журналістів», «Умілі руки», що передбачає:/Files/images/001.jpg/Files/images/Копия посібник 001.jpg

  • книжкові виставки та викладки літератури, серед яких: нових надходжень «Нові книги чекають на тебе»; предметні «Математична веселка», «Хімія – наука про життя», «З комп’ютером на ТИ» тощо; виставки за інтересами «Мандруємо світами із друзями – книжками»; «Для вас, умільці», «Кожна дівчина майстриня і прекрасна господиня», «Про зірки і про планети дізнаємось з Інтернету», «Поезія – безсмертний дотик до душі» тощо; бібліографічні огляди літератури «У світі цікавих енциклопедій», «Український рік у народних звичаях», «Світ професій», «Сто запитань, сто відповідей»;
  • тематичні рекомендаційні огляди літератури, віртуальні бібліографічні огляди, наприклад: «Моя країна – незалежна Україна»
  • бесіди-презентації біля книжкових виставок та огляди;
  • рекомендаційні списки літератури «Прочитай, це цікаво!»;
  • випуск та презентацію збірок віршів членів гуртка любителів поезії «Натхнення», серед яких: «Країна мрій», «Дивограй», «Найкраще у житті – це книга»;

- моніторинг читацької активності (розробка анкет, тестів). Систематизація та обробка результатів опитування;

- створення тематичних бібліографічних посібників, зокрема: «Дивовижний світ природи» для учнів 5-11 класів, посібників малих форм, серед яких: закладинки «Що нам читати?», пам’ятки-персоналії «Шарль Перо – автор першої дитячої книги», списки нових надходжень «Зупинись на хвилинку - прочитай цю новинку», списки рекомендованої літератури, пам’яток для читачів щодо користування книгою, бібліотекою, зокрема: «Шановний читачу, ця пам’ятка для тебе», «Книжчині поради»;/Files/images/Изображение 152.jpg

- упорядкування та випуск бібліографічного посібника краєзнавчого спрямування «Мій рідний край – у центрі України. Історія. Краєзнавство» (2013).

Робота шкільної бібліотеки з батьками включає:

- розробку та систематизацію матеріалів для бесід з батьками під час днів відкритих дверей, на батьківських зборах «Як і що читають ваші діти»; експрес-оглядів на засіданнях батьківського комітету та батьківських зборах щодо новинок навчальної, художньої та методичної літератури;

- створення методичних рекомендацій для групових та індивідуальних бесід з батьками «Любов до читання виховуємо в сім’ї»;

- створення куточка для батьків «Поради бібліотекаря», де представлена література для родинного виховання «Рекомендуємо прочитати», «Поради психолога», «Як організувати домашнє читання», «Книжкова бібліотерапія: радять фахівці»;/Files/images/посібник 002.jpg

- моніторинг у роботі з батьками (розробка анкет, тестів для батьків «Ваша дитина – читач?»). Обробка та систематизація результатів моніторингу, представлення їх у куточку «Поради батькам» та на батьківських зборах;

- книжкові викладки та виставки літератури «Тато, мама, я – читаюча сім’я!», рекомендаційні огляди літератури, бесіди біля книжкових виставок.

Робота у творчій групі районного методичного об’єднання шкільних бібліотекарів включає:

- керівництво творчою групою;

- напрацювання членами творчої групи методичних рекомендацій щодо реалізації проблеми «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі шкільної бібліотеки»;

- розробку методичних рекомендацій щодо складання річного плану роботи шкільної бібліотеки (підготовка консультацій-рекомендацій для бібліотекарів-початківців);

- створення орієнтовної програми бібліотечно-бібліографічних занять з формування інформаційної культури та читацької компетентності школярів;

- проведення соціально-психологічного практикуму для шкільних бібліотекарів;

- моніторинг якісного складу бібліотекарів району, їх професійної компетентності (анкети, тести, тренінги). Обробка та систематизація результатів, внесення на цій основі корективів у діяльність районного методичного об’єднання шкільних бібліотекарів, який я очолюю.

Співпраця шкільної бібліотеки з бібліотеками міста включає:

- надання методичної допомоги при проведенні масових бібліотечних заходів;

- обмін методичною, художньою літературою та періодичними виданнями з метою залучення школярів до читання;

- координація діяльності щодо розробки та проведення спільних бесід та бібліографічних оглядів літератури біля книжкових (пересувних) виставок, зокрема: «Академія молодої сім’ї», «До книжки з колиски»).

Співпраця бібліотеки зі шкільним історико-краєзнавчим музеєм включає:

- створення тематичної картотеки «Кіровоградщина – моя степова Еллада»;

- розробку та систематизацію матеріалів до зустрічей із видатними земляками (Г. Гусейновим, В. Кондратенко-Процун, Б. Фрулем та ін.);

/Files/images/Копия Изображение 1245.jpg- підбір та систематизацію матеріалів для проведення тематичних бібліографічних оглядів «Наш край славетний земляками», «До духовних джерел Кіровоградщини», «Кіровоградщина у роки Великої Вітчизняної війни» тощо;

- створення списків рекомендованої літератури, інформаційних бюлетенів газетно-журнальних статей про історію Кіровоградщини;

- методичну допомогу у пошуку нових джерел (у т.ч. Інтернет-матеріалів) та історичних фактів розвитку нашого краю;

- упорядкування та випуск путівника «Історико-краєзнавчий музей Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів школи №3» (2013).

Кiлькiсть переглядiв: 368