• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • До річниці з Дня народження В.О.Сухомлинського

План заходів по Помічнянській ЗШ №3 щодо відзначення річниці з дня народження В.О.Сухомлинського

* Оформлення у шкільній бібліотеці книжкової виставки «В.О. Сухомлинський – наш сучасник, наша історія і наше майбутнє».

· * Виставка-кросворд для учнів молодших класів. Книга В.Сухомлинського «Казки Школи Під Голубим Небом».

· * Конкурс дитячих малюнків «Сторінками казок В.Сухомлинського».

· * Презентація книги Ю.Біланюка та А.Кохана «Штрихи до портрета Сухомлинського».

· * Цикл бібліотечних уроків серед учнів 1-4 класів на тему «Етюди рідної землі». (Сторінками книги В.Сухомлинського «Чиста криниця»).

· * Цикл бесід, проведених класними керівниками:

- «Чи потрібні людині книги?», 5-7 класи. Робота з пам’яткою В.Сухомлинського.

- «Що значить бути Людиною з великої літери?», 5-7 класи. («Казка про Людину-Пустоцвіт» В.Сухомлинського).

- «Гідно жити – що це значить?». Сторінками творів В. Сухомлинського, 9-11 класи.

* Виховні години:

-«Мудрість книги». (За В. Сухомлинським). Тест «Роль книги у житті людини».

- «Бути людиною». (За В.Сухомлинським). Тест «Людина без імені».

· * Написання міні-творів на тему загальновідомих слів В.Сухомлинського «Незамінним джерелом знань і невичерпним джерелом твого духовного багатства є книжка».

· Поетична спадщина В.Сухомлинського.

«Поетичне слово – еліксир дитячого мозку, повітря крил думки».

В.Сухомлинський.

Творчість учнів Помічнянської ЗШ №3. Презентація збірки дитячих поезій «Тече кришталь в зелений сад…».


Ружанська Т.В. Комплексний підхід до створення власної моделі становлення і розвитку компетентного і творчого читача

Доповідь. IV Міжнародна науково-практична конференція та ХХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: розвиток творчої особистості"

У статті викладено досвід діяльності шкільної бібліотеки з питань формування і розвитку творчої особистості, комплексного підходу до створення власної моделі становлення компетентного і творчого читача. Висвітлюються основні форми і методи індивідуальної та групової роботи щодо розкриття і підтримки у шкільної молоді талантів, творчих здібностей, індивідуальних обдарувань та виховання гармонійно розвинутої особистості у контексті гуманістичного виховання на засадах педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського.(Див. вкладення)


Ружанська Т.В. Творча співпраця шкільного колективу та шкільної бібліотеки у процесі формування ціннісного ставлення учнів до природи у контексті громадянського виховання

Доповідь. Всеукраїнська науково-методична конференція "Виховання громадянина-патріота в педагогіці В.О.Сухомлинського та сучасній освітній практиці"

Сьогодні одною з найважливіших проблем, що турбують людство, є екологічна проблема. І від того, як ми будемо її вирішувати, залежатиме майбутнє всього людства. Сучасна школа приділяє значну увагу екологічному вихованню школярів. Адже формувати у дітей почуття любові до природи, навколишнього світу, означає вчити їх любити рідний край, піклуватися про нього, бути справжніми громадянами і патріотами своєї Батьківщини. У статті викладено досвід творчої співпраці школи та бібліотеки з питань формування у школярів ціннісного ставлення до природи та навколишнього світу, виховання гармонійно розвинутої особистості у контексті громадянського виховання на засадах педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського.(Див вкладення)


Кiлькiсть переглядiв: 1379