• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка психолога

Психологічна служба закладу

Практичний психолог: Терещук Ріта Павлівна

/Files/images/DSC00092.JPG

Життєве кредо:

Допомагаючи іншому піднятися на гору,

ви самі наближаєтеся до вершин.

Принципи, якими керуюся у роботі:

- Будь обережним!

- Не помились!

- Не нашкодь!

- Будь надією для школяра!

- Даруй себе дітям!

- Постійно шукай у дитині багатство її душі!

Чим я можу вам допомогти?

Я вислухаю вас і зрозумію, допоможу подивитися на вашу проблему ширше і побачити її зовсім по-іншому.

Я допоможу вам побачити власну унікальність та розкрию вашу здатність робити усвідомлений вибір.

Я допоможу вам відпрацювати або вибрати нові види поведінки і мислення, відповідно до життєвих обставин.

Я зрозумію вас і ваші вчинки, навіть якщо ви самі себе не розумієте, допоможу вам виявити у собі приховані ресурси.

Пам’ятайте: психолог приймає людину такою, якою вона є, він по іншому бачить людські проблеми і допомагає людям з ними впоратися, або прийняти те, що люди не в силах змінити!

Психолог не вирішує замість людини її проблеми, але допомагає більш глибокому і різнобічному їх розумінню.

Не залишайтеся наодинці з проблемою…

Психологічні заповіді

1. Бійся скривдити людину

2. Роби добро

3. Фантазуй, твори, комбінуй, порівнюй.

4. Люби і прощай іншим.

5. Стався до інших так, як би ти хотів, щоб вони ставились до себе.

6. Пізнавай світ і себе.

7. Знайди свою мету в житті.

8. Не лінуйся і не шукай виправдання власним слабостям.

9. Краще віддай своє, ніж візьми чуже.

10. У хвилини відчаю не губи віри в себе, зумій сказати собі: «Хай живе життя!»

11. Піклуйся про своє здоров’я, здоров’я своїх товаришів та близьких.

12. Розвивай в собі почуття прекрасного.

Завдання психологічної служби:

· проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;

· консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;

· корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;

· допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;

· психологічний супровід обдарованих дітей;

· психологічний супровід новоприбулих дітей.

Нові завдання психологів у школі:

1. Медіація

Медіатор — це посередник у конфлікті, який допомагає досягти згоди. Будь-який шкільний конфлікт (протистояння учня та вчителя, груп дітей, колективне цькування, сварки серед педагогів тощо) — вибухонебезпечне явище. Тож виявляти та гасити його в зародку — спосіб забезпечити психологічний комфорт під час навчання.

2. Психологічний супровід інклюзії

У кожній школі фахівець має підготувати учнів, а також їхніх батьків до здорової взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами (ООП). Розмови тут замало. Радять проводити тренінги, лекторії, семінари, консиліуми, під час яких будуть зруйновані стереотипи щодо спільного навчання

3. Навчання антистресу

Психолог сприяє збереженню та посиленню психічного здоров’я. Ось таке, здавалося б, непідйомне завдання. А зробити це реально не огортаючи турботою кожну дитину (це, до речі, не завжди зміцнює), а навчаючи школярів справлятися зі стресом та напругою. Та як перемогти тривогу перед контрольною, перебороти негатив, вплинути на власний настрій, позбутися психологічної втоми наприкінці дня. Використовувати всі «психогігієнічні штучки» повинні вміти всі сучасні діти, починаючи з першачків.

4. Допомога вчителям

Шкільні психологи мають взаємодіяти не тільки з дітьми, а й з учителями.У школах, де вчителів навчають, як зняти стрес і повноцінно відпочити за невеликий проміжок часу, де чимало ідей для поліпшення атмосфери (мотиватори, обмін компліментами, приємні сюрпризи один одному), позитивний ефект першими відчують учні. Їхні успіхи в навчанні значно поліпшаться.

Психологія: 20 цікавих фактів про поведінку людини

1. Люди з високим рівнем тестостерону отримують насолоду від гніву інших.

2. Люди прагнуть принизити інших, коли невпевнені в собі. Піддослідні, яким сказали, що вони погано пройшли тест на IQ, висловлювали більше національних і релігійних упереджень, ніж ті, кому повідомили про високі результати.

3. При цьому люди щиро впевнені, що їх негативна думка про інших щира і не має ніякого зв'язку з їх нижчою думкою про себе. Приниження інших допомагає відновленню самооцінки.

4. На поведінку людей впливають тілесні відчуття. Наприклад, є стійка асоціація між відчуттям важкості і «важливістю», «серйозністю», «вагомістю». Люди оцінювали людину як більш серйозноу і стабільноу, якщо її резюме подавалося у важкій папці, і навпаки.

5. Точно так само відчуття жорсткості і твердості робить людей негнучкими. Сидячі на жорстких стільцях люди були більш непоступливі в переговорах. Відчуття жорткої поверхні викликає в людях відчуття складності у відносинах між людьми, а холод тісно пов'язаний з почуттям самотності.

6. Люди схильні робити аморальні вчинки чи не виконувати чиєсь прохання про допомогу, якщо для цього не треба прикладати зусиль або не доведеться відмовляти людині безпосередньо.

7. Однак більше людей ведуть себе «як годиться», якщо вони мають прийняти моральне рішення на очах у когось. У прямому проханні про допомогу, про пожертву або про збір підписів відмовляють рідше.

8. Брехня вимагає великих ментальних зусиль. Людині одночасно доводиться утримувати в голові брехню - щоб її говорити, і правду - щоб її приховувати. У результаті вона вимовляє простіші пропозиції і гірше справляється з завданнями на кмітливість.

9. Коли за людьми спостерігають, вони ведуть себе краще. Причому ілюзія спостереження працює теж. Досить було повісити фотографії очей в їдальні самообслуговування, щоб більша кількість людей стало прибирати за собою посуд.

10. При цьому поведінка впливає на мораль (так-так). Люди, збрехавши, що обдурили когось або вчинили інший аморальний вчинок, після цього по-іншому оцінюють, що є добре і що погано.

11. Приваблива зовнішність може легко ввести в оману. Люди схильні більш довіряти зовнішності, ніж щирості. Навіть професіонали вважали чесними брехунів з хорошими манерами в 86% випадків.

12. Зовнішність відіграє величезну роль навіть у голосуванні і виборі політиків. Виборці роблять висновок про компетентність політиків з виразу обличчя і фізичної привабливості. Зрозуміло, неусвідомлено.

13. Більш успішних і багатих вважають більш розумними, мудрими і т.д., і навпаки. І часто люди схильні думати, що ті, хто домігся успіху, і ті, на чию долю випали страждання, заслуговували це.

14. Щасливішим не той, у кого грошей багато, а той, у кого більше, ніж у сусіда. Частково на цьому грунтується і незадоволеність великими грошима. Люди постійно порівнюють себе з сусідами. Розбагатівши, вони починають обертатися в нових колах, де у людей грошей ще більше, і підніматися над оточуючими нелегко.

15. Гнів посилює в людях бажання володіння. Люди докладають більше зусиль для отримання об'єкта, який асоціюється у них з сердитими особами. Раніше це вважалося тільки властивістю позитивних емоцій.

16. Чим складніше рішення, яке необхідно прийняти, тим більше люди схильні залишати все, як є. Якщо в магазині занадто великий вибір і люди не можуть відразу визначити, який з товарів кращий, вони підуть без покупки.

17. Коли люди відчувають, що не контролюють те, що відбувається, вони схильні бачити неіснуючі закономірності в незв'язаних між собою картинках і вірити в теорії змови.

18. Люди жалкують про швидко прийняті рішення, навіть якщо результати їх влаштовують. При цьому важливий не фактичний час, відведений на рішення. Важливо, чи відчуває людина, що часу було достатньо.

19. Не всі ризики сприймаються однаково. Одна і та ж людина може безстрашно стрибати з парашутом, але боятися заперечити начальнику. Або дресирувати тигрів, але соромитися познайомитися з симпатичною жінкою.

20. У нудьги є світла сторона. Нудьгуючі люди нерідко шукають можливість зробити добрі справи, оскільки розваги їм набридли і не привносять сенс у їх життя.


Кiлькiсть переглядiв: 424